- Διδάσκων: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΡΚΟΥΔΗ
- Διδάσκων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΝΑΡΟΥΔΗΣ
- Διδάσκων: ΣΤΕΛΑ ΤΣΙΦΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
- Διδάσκων: ΣΤΕΛΑ ΤΣΙΦΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
- Διδάσκων: ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΚΟΥΤΑΛΗΣ
- Διδάσκων: ΚΙΛΙΠΙΡΗΣ ΦΩΤΗΣ
Το
μάθημα αυτό στοχεύει στην κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της
έρευνας της τουριστικής αγοράς. Συνδέει την έρευνα αγοράς με το τουριστικό
μάρκετινγκ και αναλύει την σχέση μεταξύ της λήψης αποφάσεων και της κατάστρωσης
ερευνητικών σχεδίων. Παρουσιάζεται επίσης η χρησιμότητα της έρευνας και
εντοπίζονται οι ιδιαιτερότητες της έρευνας της τουριστικής αγοράς. Ακόμα,
αναλύονται οι έννοιες της ποσοτικής και της ποιοτικής έρευνας.
- Διδάσκων: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
- Διδάσκων: Ευάγγελος Χρήστου