- Διδάσκων: ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΟΥΡΚΟΥΤΑ
- Διδάσκων: ΑΡΕΤΗ ΤΣΑΛΟΓΛΙΔΟΥ
- Διδάσκων: Στεργιανή Σπύρου
- Διδάσκων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΝΑΡΟΥΔΗΣ
- Διδάσκων: Ιωάννα Σιμέλη
- Διδάσκων: Γεωργία Σταυράκη
- Διδάσκων: Χρυσούλα Χατζηγεωργίου
Μετά το πέρας του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες αναμένεται, μεταξύ άλλων, να:
• Εξετάσουν τις βασικές πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ στον κλάδο της υγείας
• Διεξάγουν συγκριτική ανάλυση μεταξύ των διαθέσιμων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ σε μονάδες υγείας και πρόνοιας
• Προτείνουν μεθόδους για την αποτελεσματική διαχείριση της αλληλεπίδρασης με ασθενείς/θεραπευόμενους/χρήστες σε οnline περιβάλλον
• Εξετάζουν τρόπους για τη βελτίωση της εμπειρίας υγειονομικής περίθαλψης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών
• Είναι σε θέση να αναπτύξουν στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σε μονάδες υγείας
- Διδάσκων: Antonios Giannopoulos