- Teacher: ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΟΥΡΚΟΥΤΑ
- Teacher: ΑΡΕΤΗ ΤΣΑΛΟΓΛΙΔΟΥ
- Teacher: Στεργιανή Σπύρου
- Teacher: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΝΑΡΟΥΔΗΣ
- Teacher: Ιωάννα Σιμέλη
- Teacher: Γεωργία Σταυράκη
- Teacher: Χρυσούλα Χατζηγεωργίου
Μετά το πέρας του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες αναμένεται, μεταξύ άλλων, να:
• Εξετάσουν τις βασικές πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ στον κλάδο της υγείας
• Διεξάγουν συγκριτική ανάλυση μεταξύ των διαθέσιμων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ σε μονάδες υγείας και πρόνοιας
• Προτείνουν μεθόδους για την αποτελεσματική διαχείριση της αλληλεπίδρασης με ασθενείς/θεραπευόμενους/χρήστες σε οnline περιβάλλον
• Εξετάζουν τρόπους για τη βελτίωση της εμπειρίας υγειονομικής περίθαλψης με τη χρήση των νέων τεχνολογιών
• Είναι σε θέση να αναπτύξουν στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σε μονάδες υγείας
- Teacher: Antonios Giannopoulos